Titel |
Teacher Quality and Incentives: Theoretical and Empirical Effects of Standards on Teacher Quality |
---|---|
Beteiligt |
Hendrik Jürges (Verfasser) |
Erschienen in |
FinanzArchiv : public finance analysis 61, 3, 2005, Seite 298-326 |
Erschienen |
2005 |
Sprache |
|
Land |
|
Thema |
Earliest Christianity
Sciology Linguistics Education
Early Christian History
Sticky Prices Monopolistic Wage Setting Teacher Quality Central Examinations Yardstick Competition Matching Health-care Reform Flat Rate Premiums Excess Burdens Of Income Taxation Cross-country Analysis Stamp Duty Transaction Tax Quasi-experiment Tax Reform Public Provision Of Private Goods Regional Policy Öffentliche Finanzen Geld und Kredit |
Persistent Identifier |
urn:nbn:de:101:1-2019111813184687371391 (URN) |
Datensatz-ID |
1199869074 |
Die Betaversion beinhaltet noch nicht alle Funktionen und Informationen des Katalogs des DNB-Portals. Falls Sie Informationen vermissen oder ein Medium bestellen wollen, besuchen Sie bitte die entsprechende Seite im Katalog des DNB-Portals über folgenden Link: