Titel |
Design and transition of an emergency e-learning pathology course for medical students — evaluation of a novel course concept / Christopher Holzmann-Littig, Nana Jedlicska, Marjo Wijnen-Meijer, Friederike Liesche-Starnecker, Karen Schmidt-Bäse, Lutz Renders, Katja Weimann, Björn Konukiewitz, Jürgen Schlegel |
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Beteiligt |
Christopher Werner Karl Holzmann-Littig (Verfasser)
Nana Jedlicska (Verfasser) Marjo Wijnen-Meijer (Verfasser) Friederike Liesche-Starnecker (Verfasser)
Karen Schmidt-Bäse (Verfasser)
Lutz Renders (Verfasser) Katja Weimann (Verfasser) Björn Konukiewitz (Verfasser) Jürgen Schlegel (Verfasser) |
Erschienen |
Augsburg: Universität Augsburg |
Umfang |
Online-Ressource |
Sprache |
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Land |
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Themengebiet |
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Thema |
remote education
pathology flipped classroom medical education
e-learning
COVID-19 |
Persistent Identifier |
urn:nbn:de:bvb:384-opus4-1017045 (URN) |
Weitere Angaben |
In: European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, 13, 1, S. 112-129 |
Datensatz-ID |
1281415189 |
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