Title |
Einfluss des Marketing : Löwen brauchen nicht zu brüllen ; eine gemeinsame Publikation des Instituts für Marketing an der Universität St. Gallen und von Swiss Marketing (SMC) / Sven Reinecke ... |
---|---|
Involved |
Sven Reinecke (Mitwirkender)
Christian Belz (Mitwirkender) Michael Reinhold (Mitwirkender) Christian Schmitz (Mitwirkender)
Marcus Schögel (Mitwirkender)
Dirk Zupancic (Mitwirkender) Universität St. Gallen. Institut für Marketing (Herausgebendes Organ) |
Published |
[St. Gallen]: [Thexis] |
Extent |
183 S. : Ill., graph. Darst. |
ISBN |
978-3-905819-18-2 |
Language |
|
Country |
|
Topic |
|
Subject |
Marketing, Aufsatzsammlung |
DDC notation |
|
Further information |
Literaturangaben |
Record ID |
1009963791 |
The beta version does not yet contain all functions and information of the DNB portal catalogue. If you are missing information or want to order a medium, please visit the page in the DNB portal catalogue via the following link: