Title |
Zweigliedrigkeit und Inklusion im empirischen Fokus : Ergebnisse der Evaluation der Bremer Schulreform / Kai Maaz, Marcus Hasselhorn, Till-Sebastian Idel, Eckhard Klieme, Birgit Lütje-Klose, Petra Stanat, Marko Neumann, Anna Bachsleitner, Josefine Lühe, Stefan Schipolowski (Hrsg.) |
---|---|
Involved |
Kai Maaz (Herausgeber)
Tobias Feldhoff (Verfasser) Till-Sebastian Idel (Verfasser) Kai Maaz (Verfasser)
Anna Makles (Verfasser)
Andrea Meyer (Verfasser) Marko Neumann (Verfasser) Markus Sauerwein (Verfasser) Stefan Schipolowski (Verfasser) Marcus Hasselhorn (Herausgeber) Till-Sebastian Idel (Herausgeber) Eckhard Klieme (Herausgeber) Birgit Lütje-Klose (Herausgeber) Petra Stanat (Herausgeber) Marko Neumann (Herausgeber) Anna Bachsleitner (Herausgeber) Josefine Lühe (Herausgeber) Stefan Schipolowski (Herausgeber) |
Published |
Münster: Waxmann |
Extent |
239 Seiten : Illustrationen |
ISBN |
978-3-8309-3964-1 |
Language |
|
Country |
|
Topic |
|
Subject |
|
DDC notation |
|
Record ID |
1175756636 |
The beta version does not yet contain all functions and information of the DNB portal catalogue. If you are missing information or want to order a medium, please visit the page in the DNB portal catalogue via the following link: