Title |
Berufskampagnen als empirisches Datum von Bildern zum Lehrerwerden und Lehrersein. Dokumentarische Analyse und professionstheoretische Diskussion von Lehrerbildern in Gratispostkarten : Professional campaigns as an empirical datum of images on becoming teacher and being teacher. Documentary analysis and professional theory discussion of teacher images in postcards |
---|---|
Involved |
Dominique Matthes (Verfasser) |
Published in |
Zeitschrift für interpretative Schul- und Unterrichtsforschung : ZISU ; empirische Beiträge aus Erziehungswissenschaft und Fachdidaktik 9, 2020, Seite 126-141 |
Published |
2020 |
Language |
|
Country |
|
Topic |
|
Subject |
Lehrer |
Persistent identifier |
|
Further information |
In: Zeitschrift für interpretative Schul- und Unterrichtsforschung 9 (2020), S. 126-141. - ISBN 978-3-8474-2450-5 |
Record ID |
1259506908 |
The beta version does not yet contain all functions and information of the DNB portal catalogue. If you are missing information or want to order a medium, please visit the page in the DNB portal catalogue via the following link: