Title |
Zur Relevanz von Online-Intermediären für die Meinungsbildung |
---|---|
Involved |
Jan-Hinrik Schmidt (Verfasser)
Lisa Merten (Verfasser) Uwe Hasebrink (Verfasser) Isabelle Petrich (Verfasser)
Amelie Rolfs (Verfasser)
Leibniz-Institut für Medienforschung | Hans-Bredow-Institut (HBI) (Herausgeber) |
Published |
Mannheim: SSOAR, GESIS – Leibniz-Institut für Sozialwissenschaften e.V. |
Extent |
Online-Ressource, 107 S. |
ISBN |
978-3-87296-138-9 |
Language |
|
Country |
|
Topic |
|
Subject |
|
DDC notation |
|
Series |
Arbeitspapiere des Hans-Bredow-Instituts ; Bd. 40 |
Persistent identifier |
urn:nbn:de:101:1-2022070515273776158441 (URN) |
Further information |
Veröffentlichungsversion |
Record ID |
126184999X |
The beta version does not yet contain all functions and information of the DNB portal catalogue. If you are missing information or want to order a medium, please visit the page in the DNB portal catalogue via the following link: