Title |
How to promote lasting learning in schools : : theoretical approaches and an agenda for research |
---|---|
Involved |
Tobias Richter (Verfasser)
Roland Berger (Verfasser) Mirjam Ebersbach (Verfasser) Alexander Eitel (Verfasser)
Tino Endres (Verfasser)
Rita Borromeo Ferri (Verfasser) Martin Hänze (Verfasser) Andreas Lachner (Verfasser) Detlev Leutner (Verfasser) Frank Lipowsky (Verfasser) Lea Nemeth (Verfasser) Alexander Renkl (Verfasser) Julian Roelle (Verfasser) Ralf Rummer (Verfasser) Katharina Scheiter (Verfasser) Judith Schweppe (Verfasser) Claudia von Aufschnaiter (Verfasser) Andreas Stefan Vorholzer (Verfasser) |
Published |
Freiburg: Universität |
Extent |
Online-Ressource |
Language |
|
Country |
|
Topic |
|
Subject |
Developmental and educational psychology |
Persistent identifier |
urn:nbn:de:bsz:25-freidok-2320151 (URN) |
Further information |
Zeitschrift für Entwicklungspsychologie und Pädagogische Psychologie. - 54, 4 (2022) , 135-141, ISSN: 2190-6262 |
Record ID |
1275983642 |
The beta version does not yet contain all functions and information of the DNB portal catalogue. If you are missing information or want to order a medium, please visit the page in the DNB portal catalogue via the following link: