Title |
Konstruktion von Leistungsdifferenzen im Mathematikunterricht der Sekundarstufe. Empirische Rekonstruktionen professionalisierter Praxen in ein- und mehrgliedrigen Schulsystemen |
---|---|
Involved |
Tanja Sturm (Verfasser) |
Published |
Frankfurt: DIPF Frankfurt am Main, NP-Ablieferer |
Extent |
Online-Ressource |
Language |
|
Country |
|
Topic |
|
Subject |
|
Persistent identifier |
urn:nbn:de:0111-pedocs-256435 (URN) |
Further information |
In: Bohnsack, Ralf [Hrsg.]; Bonnet, Andreas [Hrsg.]; Hericks, Uwe [Hrsg.]: Praxeologisch-wissenssoziologische Professionsforschung. Perspektiven aus Früh- und Schulpädagogik, Fachdidaktik und Sozialer Arbeit. Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt 2022, S. 109-129. ISBN 978-3-7815-5973-8; 978-3-7815-2533-7 |
Record ID |
1281175889 |
The beta version does not yet contain all functions and information of the DNB portal catalogue. If you are missing information or want to order a medium, please visit the page in the DNB portal catalogue via the following link: