Title |
Unterrichtsqualität zwischen Theorie und Empirie. Ein Kommentar zur Theoriediskussion in der empirisch-quantitativen Unterrichtsforschung |
---|---|
Involved |
Ewald Terhart (Verfasser) |
Published |
Frankfurt: DIPF Frankfurt am Main, NP-Ablieferer |
Edition |
1. Auflage |
Extent |
Online-Ressource |
Language |
|
Country |
|
Topic |
|
Subject |
|
Series |
Zeitschrift für Pädagogik, Beiheft ; 66 |
Persistent identifier |
urn:nbn:de:0111-pedocs-258763 (URN) |
Further information |
In: Praetorius, Anna-Katharina [Hrsg.]; Grünkorn, Juliane [Hrsg.]; Klieme, Eckhard [Hrsg.]: Empirische Forschung zu Unterrichtsqualität. Theoretische Grundfragen und quantitative Modellierungen. 1. Auflage. Weinheim; Basel : Beltz Juventa 2020, S. 223-235. - (Zeitschrift für Pädagogik, Beiheft; 66). ISBN 978-3-7799-3534-6; 978-3-7799-3535-3 |
Record ID |
1283903636 |
The beta version does not yet contain all functions and information of the DNB portal catalogue. If you are missing information or want to order a medium, please visit the page in the DNB portal catalogue via the following link: