Title |
Pädagogische und didaktische Aspekte musikbezogenen Lernens und ihre Bedeutung für Prozesse inklusiver Bildung in der Grundschule |
---|---|
Involved |
Katharina Schilling-Sandvoß (Verfasser) |
Published |
Frankfurt: DIPF Frankfurt am Main, NP-Ablieferer |
Extent |
Online-Ressource |
Language |
|
Country |
|
Topic |
|
Subject |
|
Series |
Jahrbuch Grundschulforschung ; 18 |
Persistent identifier |
urn:nbn:de:0111-pedocs-254863 (URN) |
Further information |
In: Blömer, Daniel [Hrsg.]; Lichtblau, Michael [Hrsg.]; Jüttner, Ann-Kathrin [Hrsg.]; Koch, Katja [Hrsg.]; Krüger, Michaela [Hrsg.]; Werning, Rolf [Hrsg.]: Perspektiven auf inklusive Bildung. Gemeinsam anders lehren und lernen. Wiesbaden : Springer VS 2015, S. 210-215. - (Jahrbuch Grundschulforschung; 18). ISBN 978-3-658-06955-1; 978-3-658-06954-4 |
Record ID |
128390621X |
The beta version does not yet contain all functions and information of the DNB portal catalogue. If you are missing information or want to order a medium, please visit the page in the DNB portal catalogue via the following link: