Title |
Ein Arbeitsmodell für die empirische Erforschung der diagnostischen Kompetenz von Lehrkräften / Stephanie Herppich, Anna-Katharina Praetorius, Andreas Hetmanek, Inga Glogger-Frey, Stefan Ufer, Detlev Leutner, Lars Behrmann, Ines Böhmer, Matthias Böhmer, Natalie Förster, Johanna Kaiser, Constance Karing, Karina Karst, Julia Klug, Annika Ohle, Anna Südkamp |
---|---|
Involved |
Stephanie Herppich (Verfasser)
Anna-Katharina Praetorius (Verfasser) Andreas Hetmanek (Verfasser) Inga Glogger-Frey (Verfasser)
Stefan Ufer (Verfasser)
Detlev Leutner (Verfasser) Lars Behrmann (Verfasser) Ines Böhmer (Verfasser) Matthias Böhmer (Verfasser) Natalie Gabriele Förster (Verfasser) Johanna Kaiser (Verfasser) Constance Karing (Verfasser) Karina Karst (Verfasser) Julia Klug (Verfasser) Annika Ohle-Peters (Verfasser) Anna Südkamp (Verfasser) |
Published |
Duisburg, Essen: Universität Duisburg-Essen |
Extent |
Online-Ressource |
Language |
|
Country |
|
Topic |
|
Subject |
|
Persistent identifier |
urn:nbn:de:hbz:465-20221024-105108-5 (URN) |
Further information |
In: <div>Herppich, Stephanie; Praetorius, Anna-Katharina; Hetmanek, Andreas; Glogger-Frey, Inga; Ufer, Stefan; Leutner, Detlev; Behrmann, Lars; Böhmer, Ines; Böhmer, Matthias; Förster, Natalie; Kaiser, Johanna; Karing, Constance; Karst, Karina; Klug, Julia; Ohle, Annika; Südkamp, Anna: Ein Arbeitsmodell für die empirische Erforschung der diagnostischen Kompetenz von Lehrkräften. In: Südkamp, Anna; Praetorius, Anna-Katharina (Hrsg.), <em>Diagnostische Kompetenz von Lehrkräften. Theoretische und methodische Weiterentwicklungen. </em>Münster; New York: Waxmann, 2017, S. 75-93.</div> <p><a href="https://www.waxmann.com">https://www.waxmann.com</a></p> <p>Datum der Erstveröffentlichung: 07.03.2017</p> |
Record ID |
1300926236 |
The beta version does not yet contain all functions and information of the DNB portal catalogue. If you are missing information or want to order a medium, please visit the page in the DNB portal catalogue via the following link: