Title |
Zur Diskrepanz wissenschaftlicher Studien und schulischer Realität am Beispiel des Paradigmas "anregungsarmer Schulen" im sozialen Brennpunkt |
---|---|
Involved |
Georg Feuser (Verfasser) |
Published |
Frankfurt: DIPF Leibniz Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation |
Extent |
Online-Ressource |
Language |
|
Country |
|
Topic |
|
Subject |
|
Persistent identifier |
urn:nbn:de:0111-pedocs-297622 (URN) |
Further information |
In: Bosse, Ingo [Hrsg.]; Müller, Kathrin [Hrsg.]; Nussbaumer, Daniela [Hrsg.]: Internationale und demokratische Perspektiven auf Inklusion und Chancengerechtigkeit. Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt 2024, S. 253-260. ISBN 978-3-7815-6072-7; 978-3-7815-2618-1 |
Record ID |
1337643343 |
The beta version does not yet contain all functions and information of the DNB portal catalogue. If you are missing information or want to order a medium, please visit the page in the DNB portal catalogue via the following link: