Title |
Einkaufsentscheidungen des Handels - kritischer Faktor für erfolgreiche Markenführung : eine empirische Studie zum Entscheidungsverhalten des Lebensmitteleinzelhandels und Hinweise zur handelsorientierten Markenführung / Stephan Feige und Torsten Tomczak |
---|---|
Involved |
Stephan Feige (Verfasser) |
Published |
St. Gallen: Verl. Thexis |
Extent |
92, 8 S. : graph. Darst. |
ISBN |
978-3-908545-11-8 |
Country |
|
Topic |
Wirtschaft |
Subject |
Deutschland, Lebensmittelindustrie, Markenpolitik, Vertikales Marketing, Lebensmitteleinzelhandel, Umfrage |
Series |
Thexis. Fachbericht für Marketing = Research report for marketing ; 95,1 |
Further information |
Literaturverz. S. 89 - 92 |
Record ID |
943511925 |
The beta version does not yet contain all functions and information of the DNB portal catalogue. If you are missing information or want to order a medium, please visit the page in the DNB portal catalogue via the following link: