Title |
Die Zielgruppe 50plus im Hinblick auf Akzeptanz und Nutzung technischer Produkterrungenschaften : eine aktuelle Bestandsaufnahme und Herausforderungen für das Marketing / Klaus-Peter Wiedmann ; Astrid Siebels ; Nina Janßen. Gottfried-Wilhelm-Leibnitz-Universität Hannover, Marketing & Management, M2 |
---|---|
Involved |
Klaus-Peter Wiedmann (Verfasser) |
Published |
Hannover: Inst. für Marketing & Management |
Extent |
VI, 106, 29 S. : graph. Darst. |
ISBN |
978-3-86700-028-4 |
Language |
|
Country |
|
Topic |
|
Subject |
|
DDC notation |
|
Series |
Schriftenreihe Marketing, Management |
Further information |
Literaturverz. S. 87 - 106 |
Record ID |
987196782 |
The beta version does not yet contain all functions and information of the DNB portal catalogue. If you are missing information or want to order a medium, please visit the page in the DNB portal catalogue via the following link: